דלק ביו דיזל

האם משאיות פולטות יותר זיהום אוויר מרכב פרטי? המשאיות בישראל ברובן בנויות עם מנוע דיזל המונע על-ידי שריפת סולר. רכבים פרטיים בנויים ברובם עם מנוע בנזין. שריפת הסולר מזהמת יותר משריפת בנזין אך שני סוגי הדלקים הללו מזהמים מאוד. היום ניתן להשתמש בדלק ביו דיזל כתחליף לסולר ולמנוע את זיהום האוויר הנפלט בעת שריפת הסולר. ביו דיזל מיוצר משומן מן החי או משמנים צמחיים והוא למעשה דלק ביולוגי שבזמן הייצור שלו לא פולט זיהום תעשייתי.
 
דלקים ירוקים
 
כאמור, ביו דיזל הוא התחליף לסולר המזהם ומשמש רבות לתחבורה ברחבי העולם וגם בישראל. משאיות ומוניות הבנויות עם מנוע דיזל יכולות להשתמש בדלק הביולוגי ולהפחית את זיהום האוויר. משאיות ומוניות נמצאות על כבישי ישראל כל שעות היממה ולכן יש חשיבות לשימוש בביו דיזל בכדי להפחית את הזיהום הנפלט מהרכבים הללו. בכל יום עולים על כבישי ישראל מאות רכבים חדשים, ולכן שימוש בדלקים ירוקים הוא חשוב לכל אחד בכדי לאפשר חיים בריאים יותר לתושבים בארץ.
 
יצירת ביו דיזל
 
איך מייצרים את הביו דיזל? יצירת ביו דיזל נעשית על-ידי תגובה כימית בשימוש בסוגים שונים של שמנים צמחיים או שומן מן החי. בישראל קיים ייצור של דלק ביו דיזל לפי תו תקן ישראלי על-ידי חברה מקומית המתמחה בייצור דלקים לאנרגיה ירוקה.
 
מפעל ביו דיזל
 
אחת החברות החזקות בישראל בתחום הביו דיזל היא חברת אקולין ביו דיזל בע"מ. לחברת אקולין ביו דיזל יש מפעל ביו דיזל מקצועי הממוקם בעיר אשדוד והוא מספק ביו דיזל לתעשייה, לתחבורה ולגנרטורים בכל רחבי הארץ.
 
דלק ביו דיזל של חברת אקולין ביו דיזל בע"מ
 
חברת אקולין מייצרת את הביו דיזל לפי תו התקן הישראלי ומספקת ללקוחות פרטיים ועסקיים גנרטורים הפועלים על ביו דיזל. הביו דיזל של החברה הוא אחד המוצרים החשובים לתעשייה הירוקה בארץ ועוזר רבות להפחתת זיהום האוויר הנוצר משריפת הסולר ברכבים שנוסעים על כבישי ישראל. אם אתם מחפשים לקנות דלק ירוק לרכב שלכם או למפעל התעשייה שלכם, מומלץ לכם לפנות לחברת אקולין ביו דיזל בע"מ. תיהיו בטוחים שתקבלו ביו דיזל באיכות הכי גבוהה שיש.