ייצור ביו דיזל לחימום ביתי

מה הדבר החשוב ביותר לדעת לפני בנייה של בית צמוד קרקע? כשחושבים על בנייה של בית צמוד קרקע הדברים הראשונים שעולים בתכנון הם תשתית החשמל והמים. אך מה לגבי חימום הבית? חימום הבית הוא חלק חשוב בתכנון בית צמוד קרקע. היום ניתן לחמם את הבית על-ידי שימוש באנרגיה ירוקה. בכדי לעשות זאת יש לפנות לחברה המתמחה בייצור ביו דיזל לחימום ביתי. ביו דיזל משמש את הסקטור הפרטי והעסקי בישראל לחימום בעזרת הסקה מתקדמת ונחשב לנקי ביותר משאר החומרים המשמשים כיום להסקה וחימום בתים ומבני תעשייה.
 
ייצור ביו דיזל לתחבורה
 
מלבד ייצור ביו דיזל לחימום ביתי, כיום ניתן לראות פעילות נרחבת של ייצור ביו דיזל לתחבורה. אוטובוסים ברחבי העולם משתמשים באנרגיה של ביו דיזל המיוצר מגרעיני סויה. ייצור הביו דיזל בחלקו מבוסס על חקלאות ודורש שטחים נרחבים המשמשים לגידולים החקלאיים המשמשים לייצור השמנים הצמחיים מהם מופק הביו דיזל.
 
ייצור ביו דיזל לתעשייה
 
אחד מהסקטורים אשר עברו שינויים רבים ונתון לתקנות בינלאומיות הוא סקטור התעשייה. כיום נוצר ביקוש רב לייצור ביו דיזל לתעשייה עקב תקנות חדשות המחייבות כל תעשייה מזהמת להפחית מהחומרים המזהמים המופקים בעת הייצור. בדומה לייצור ביודיזל לחימום ביתי, גם הייצור לתעשייה נעשה מהצורך להפחית מזיהום האוויר ומהפגיעה בסביבה. אחת החברות הגדולות בישראל לייצור ביודיזל לחימום ביתי וייצור לתעשייה היא חברת אקולין ביו דיזל בע"מ.
 
ייצור ביו דיזל לחימום ביתי של חברת אקולין ביו דיזל בע"מ
 
חברת אקולין ביו דיזל בע"מ יושבת בעיר אשדוד ומייצרת, בשיטות המתקדמות ביותר, ביו דיזל המשמש לחימום ביתי, לתעשייה ולתחבורה. צוות החברה עורך בדיקות איכות קפדניות לכל החומרים המיוצרים במפעל של החברה ומספק שירות 24/7 של תחזוקה בפריסה ארצית לגנרטורים של החברה העובדים על ביו דיזל. מערכת האיכות של חברת אקולין ביו דיזל בע"מ עומדת בתקנים המחמירים ביותר. ביו דיזל הטוב ביותר בישראל נמצא במפעלי חברת אקולין באשדוד. התעשייה הירוקה בישראל צומחת וגדלה מדי שנה וחברת אקולין ביו דיזל בע"מ היא חלק מהתעשייה הירוקה בתחום התחליפים לדלק. אם בחרתם בחברת אקולין תהיו בטוחים כי תקבלו את האיכות הגבוהה ביותר.