השכרת גנרטור לאירוע עסקי 

כיום, יותר בעלי עסק בוחרים לערוך את האירוע העסקי שלהם הרחק מהמשרד, או ממקומות סגורים בין ארבע קירות. אירועים עסקיים רבים מתקיימים בטבע, חורשה, או חוף הים. השכרת גנרטור לאירוע עסקי  מאפשר למעשה לאירוע מסוג זה להתקיים גם במרחב הפתוח, כאשר לא קיימת תשתית חשמל מסודרת. בעלי עסקים רבים בוחרים באפשרות של השכרת גנרטור לאירוע עסקי, על מנת לאפשר אירוע ברמה גבוהה, ללא להחסיר דבר, גם כאשר מדובר בלב הטבע. הגנרטור מאפשר חיבור קל ופשוט לכל הנדרש כגון מסכים, מערכות הגברה, מוסיקה, עמדות קפה ואוכל, ועוד.

השכרת גנרטור לאירוע עסקי הוא ללא ספק הפתרון לכל אירוע עסקי אשר מתקיים הרחק מהעיר. חברת אקולין ביו דיזל בע"מ מתמחה בהשכרת סוגים שונים של גנרטורים, השכרת גנרטור לאירוע עסקי, ועוד, ותוך דגש על מקצועיות, איכות, והתחשבות באיכות הסביבה.

גנרטור גיבוי הוא למעשה אחד מן הגנרטורים הנפוצים ביותר, כאשר הוא נמצא בשימוש באלפי בנייני מגורים, מוסדות ציבוריים, בתי חולים, בסיסים צבאיים, ועוד.

השכרת גנרטור גיבוי מאפשרת גיבוי יציב ואמין של מערכת החשמל במקרה בו מתקיימת תקלה, או נופל החשמל.

כמו כן, רבים מעדיפים לבחור באפשרות של השכרת גנרטור גיבוי גם בעת אירועים פרטיים ועסקיים כאחד, על מנת למנוע אי נעימות של תקלה, ושמירה על רצף האירוע.
גנרטור הגיבוי למעשה נכנס מיד לפעולה ברגע בו הוא מזהה תקלה או נפלית חשמל, וכך נחסכת האי נעימות מאורחי האירוע.

כיום, כמעט כל בניין מגורים בעל כמות גדולה של קומות מחויב לרכוש השכרת גנרטור גיבוי מעליות. המעלית הפכה לדבר בסיסי כאשר מדובר על בניין מגורים רב קומות, או לחילופין בניין משרדים גובה במיוחד. לכן, בעת תקלה, או כאשר נופל החשמל  שכרת גנרטור גיבוי מעליות יכול להציל את המצב, ולהמשיך את הפעילות התקינה של המעלית.

מקומות כמו בתי חולים, בסיסים צבאיים, ומוסדות ציבור נוספים הם מקומות אשר מוכרחים לקחת בחשבון את האופציה של השכרת גנרטור חירום.

מדובר בגורם קריטי שיכול לאפשר את הפעילות התקינה של המקום גם בעת תקלה. חברת אקולין ביו דיזל בע"מ מתמחה בהשכרה גנרטורים, השכרת גנרטור חירום, ועוד.