ביו דיזל לתחבורה

האם התחבורה הציבורית והפרטית בדרך למהפכה? ב-2 העשורים האחרונים דובר רבות על השינויים במבנה המנועים של רכבים לתחבורה ציבורית ותחבורה פרטית. השינוי במנועים נובע מהרצון של חברות רבות לספק אנרגיה ירוקה אשר תפחית את זיהום האוויר. אחת הדרכים הבטוחות והאמינות ביותר היא על-ידי שימוש בתחליפי דלק נקיים ולא מזהמים. בחיפוש אחר התחליף לדלק המזהם, חברות בעולם החלו לייצר תחליף הנקרא ביו דיזל. ביו דיזל מפחית את הזיהום של הרכבים וניתן לייצר אותו מחומרים ממוחזרים. היכולת לייצר את הביו דיזל מחומרים ממוחזרים מאפשר לשמור על הסביבה גם בתהליך הייצור.
 
ביו דיזל להסקה במגזר התעשייתי
 
ביו דיזל משמש לתעשייה ולתחבורה בישראל. ביו דיזל לתחבורה נפוץ בעיקר ברכבים הנמצאים על הכביש שעות מרובות. בנוסף לשימוש בביו דיזל לתחבורה, ניתן להשתמש בביו דיזל לחימום והסקה של מבנים גדולים. בכדי שמפעל או ארגון גדול יחסוך בחשמל, חימום על-ידי ביו דיזל הוא פתרון מתבקש. ביו דיזל להסקה במגזר התעשייתי מחליף את הסולר המזהם. חימום על-ידי הסקה הוא מומלץ לא רק למפעלי תעשייה אלא גם לאנשים פרטיים המעוניינים לחמם את ביתם בדרך יעילה, חסכונית יותר ונקייה.
 
ביו דיזל לחימום ביתי
 
אם יצא לכם לגור בבית או בדירה באיזור ירושלים, וודאי נתקלתם במושג הסקה. הסקה ביתית היא הדרך האידאלית לחמם בית באופן כללי והדרך האידאלית לחמם בית במקומות קרים בפרט. החימום הביתי יכול להגיע מאיזור ריצפת הבית או מרדיאטורים המוצבים במקומות מרכזיים בכל חדר. חימום המים הנמצאים בצינורות הרדיאטורים נעשה לרוב על-ידי ביו דיזל לחימום ביתי.
 
ביו דיזל להסקה בתעשייה בצפון הארץ
 
השימוש בביו דיזל להסקה הגיע לאיזור צפון הארץ במקומות בהם החורף הוא קשה וארוך יותר. ביו דיזל להסקה בתעשייה בישראל ובצפון הארץ בפרט הפך לנפוץ עקב תקנות חדשות באירופה וארה"ב לגבי השימוש בביו דיזל. אם אתם מעוניינים לעבור לשימוש בדלק נקי יותר, פנו עכשיו לחברת אקולין ביו דיזל בע"מ.
 
ביו דיזל לתחבורה של חברת אקולין ביו דיזל בע"מ
 
חברת אקולין מספקת למאות לקוחות ברחבי הארץ ביו דיזל לתחבורה ולהסקה ומהווה את חוד החנית של השימוש באנרגיה ירוקה בישראל.